Thursday, December 9, 2010

Whats my name again

Aku ingat dulu-dulu, umur 18,  aku kerja kat one of the gov. punya tempat di Putrajaya, dekat lobby, kerja jual/promote herba Nutreeherb and ada ramai kawan-kawan Bangi dekat situ yang jual benda lain-lain. Everyone were so friendly and there's this one girl my age jual Avon, I recognized her face dekat skeolah and dia selalu datang booth and borak-borak. All the while, aku tak pernah ingat nor tahu nama dia but she kept on calling me "Yohanis, yohanis awak buat apa tu?" and stuff like that.
So aku asik guna "Weh" bila nak cakap dengan dia and then tiba-tiba one day die tanya, "Awak tak ingat eh nama saya apa?"
I laughed out loud, and she told me her name wassssssssss...whutttttttttt..ok tak ingat. And then dia kata "Padanla awak tak pernah sebut nama saya hihi" mcam comel gila and she was nonchalant about it. Hehe. Truth be told, I love being a promoter at that time. Bes dapat jumpa orang pelik2, kawan pelik2, booth pelik2. Hmm...

No comments: