Wednesday, September 15, 2010

"How does the story end?" "I don't know. I've been looking for years."

Aku nak cakap aku rindu zaman before SPM stay up malam malam  ulang kaji depan PC, kau hantar lagu Emery, the Used, Anberlin, Armor for Sleep, Coheed&Cambria, the Getup kids and MCR-Helena which I found to be emo-annoying but u were in love with who's that dude punye expression and  aku hantar the Anniversary and Damien Rice, Letters to Cleo, Pixies, Bic Runga and aku ingat kau cakap Damien Rice nyanyi tutup mata, kalau die lagi fokus mesti lagi sedap tapi aku tak setuju, and Save Ferris tapi kau tak suka sangat. Aku slalu rasa friendship kita based on lagu, Adli, and also drama drama yang aku lalui, and kau asik dengar.

And zaman emo aku, aku pegi kat bawah tangga kat hostel kat Sri Iskandar and aku conteng ngan marker, lepas aku clash ngan ex aku.

"But that's not why i'm here,
I came down here to tell you it rains in heaven all day long,
I want to find you so bad and let you know I'm miserable up here without you."
-Armor for Sleep wahaha.


Sebab kau macam teman aku time zaman muda, and at that time aku macam lost. and EMO.

Thanks tolong aku all these while. 9 years dah. Till I found the right one.
Sekarang aku banyak cari lagu sendiri, since tak sempat tanya kau, and lepas Ares rosak, makin tak cari.
:-/

No comments: